My weekend

04:34

My weekend........


SATURDAY / SABTU

Went to studio, again, making music for an advertisement... So exhausting... we made it 2 nights in a row... from dawn till dawn... So many things we gotta do at studio.. Its like an never ending tasks... hehehe... but we really enjoy it...... But we took some pictures...

Ke studio lagi, bikin musik untuk salah satu iklan. Sungguh melelahkan. Udah 2 malam berturut-turut, dari pagi ketemu pagi. Banyak banget yang harus dilakukan di studio. Nggak berakhir-berakhir tuh kayaknya..... fiuuuuh... Tapi masih tetep bisa foto-foto dong......


so depressing yet fun


the adv that kept us working on weekend


trying to find some inspiration



my lovely aw-range birkin and my beloved guitar


SUNDAY / MINGGU

I went to a meeting with my friend from ISP Mailing list.. We went to Foodism at FX. It was our first meeting. It was fun and i enjoy it so much. We called our group INDIGO. I dont know how, but I guess I was one of the reason why we call it INDIGO. Okay long story make it short, we decided that purple is our color. I gave a testimony as an indigo child. I hope it's a good story for them... Looking forward for our next meeting on December.

Pergi ke pertemuan dengan teman-teman dari milist ISP. Ketemuannya di Foodism FX. Ini adalah pertemuan pertama kita. Sungguh menyenangkan dan gue nikmatin banget semua percakapannya. Gue dan temen-temen gue menamakan grup ini INDIGO. Alesannya kita memutuskan bahwa Ungu adalah warna identitas kita. hehehe.... panjang deh ceritanya. Gue memberikan cerita-cerita dan pengalaman gue sebagai anak indigo. Semoga membantu dan menjadi info yang berguna... Nggak sabar meeting bulan depan.






INDIGO TEAM


I love the window at foodism.... really love it. It's the pictures of our national heroes and world's important people...

Gue suka banget jendela di foodism... suka banget... Ada gambar dari beberapa pahlawan nasional Indonesia dan beberapa orang penting di dunia..



And then... at the evening, I went for a coffee with one of my bestfriend. SINYO. I really miss him. He's so busy with his band and their new Album, so i kinda miss our time together. We talked until 4 o'clock in the morning. We talked about everything. Catching up and updating everything. And from our conversation, i could only say that I'm so proud of him. Now he's a grown up. He's very special to me, he's like my lil brother. And i'm glad he had a time for us tonight. Oya, he's a drummer for LIMA band and an actor. He played as Mario in big screen movie, Pulau Hantu.

Terus malemnya, pergi ke starbucks sama salah satu sahabat gue. SINYO. Gue kangen banget sama dia. Sekarang ini dia lagi sibuk sama bandnya dan album baru mereka. Jadi dia jarang ada waktu luang untuk nongkrong. Kita ngobrol sampe jam 4 pagi. Ngobrolin semuanya. saling update. Dan dari tadi obrolan gue, gue sangat bangga sama dia. Dia udah semakin dewasa. Dia bener-bener spesial buat gue. Gue bisa cerita apa aja ke dia. Dan gue seneng banget malam ini dia punya waktu buat gue berdua. Oya, dia adalah drummernya LIMA band dan seorang aktor. Dia main sebagai Mario di Layar Lebar, Pulau Hantu.


Sinyo


our table


we bump into K Israel, Vicky, K Tiara and Mimi... actually Mesha and girlfriend too. But I didnt take picture of them

Terus ketemu sama K Israel, Vicky, K Tiara dan Mimi. Sebenernya ketemu sama Mesha dan pacarnya juga. Tapi nggak sempet foto mereka


vicky, K tiara, Mimi, K Israel



It's hectic but nice and fun weekend... Now it's monday already... oooo... gotta go to sleep guys... see you...

Weekend yang sangat padat tapi menyenangkan... Sekarang udah senin aja... ooooo.... harus tidur sekarang....


kisses,

Ninneta

You Might Also Like

0 comments

thanks for visiting me... and for replying mine... :)